Monday, November 10, 2008

Saya tak sabar dah.....

Saya dah tak sabar lagi ni... Deposit dah siap bayar, slip gaji, epf, bank statement semua dah bagi... apa lagi ni... apa hal lambat sangat bank nak approve ni hah? ari tu beria benar kol tanya mcm2, interview la kononkan. Awak keja mana la, dah berapa lama la, gaji masuk bila la, komisen la bla bla bla bla lagi la...
Sehari naik teksi je dah 20 ringgit. tekanan je...
Tolonglah salesman, move fast ya... Tolonglah bank, bukannya nak beli ferrari rocher nye keta... nk beli savvy je pun, kereta buatan malaysia. Kena gaji 10,000 baru boleh beli ke keta tu?? adoilah... tolonglah faham...





Bila saya bole pose gila hebat cam minah tu??? huh

5 comments:

Ney Joe said...

gaji kena 8K br bole beli savvy oke.

saya suka macam ni... said...

hahahah... itulah pasal, bos naikkan gaji saya sekarang..

Anonymous said...

hahah.. sabar2.. salesmen memang camtu.. lembap cam siput.. ahhaha...

p/s: akak pn da tak sabar nak drift2 dgn diana ni.. ahhahah

-ksireh-

ironteeth said...

keh3! Bukan ko sorang dik yang terima nasib yang sama... ada sorang tu nak buat personel loan jadi gitu gak... nasib dia dah lps.. so sekarang dia tgh berkembang hidung..huarhahahha

saya suka macam ni... said...

kui kui kui guling2 atas bumbung... lepas dpt sy bukan je akan berkembang hidung, pipi sy pun akan berkembang sbb bila dah ada keta senang nk pegi makan2... hahhahaha