Wednesday, November 19, 2008

Kisah Saya Hari Ini

Hari ini saya balik dr keja... hari yang amat meletihkan. Hari ini saya tumpang abang im balik keja sebab kebetulan dia kena pegi keja kt batu caves sebab ofis kitaorang akan pindah tidak lama lg. Jadi banyaklah kerja perpindahan kena dibuat... Nak dijadikan cerita, boleh plak keta dia mati tengah jalan sebab minyak abis. Adoilaa... Selamatla time tu dah dekat ngan stesen minyak jadi abang im jalan je gi beli minyak (dia sangat 'man' ye). Kira nasib baiklah kalau tk mau gak kena tolak keta dia. Takyah exercise dah boleh trun berat. Boleh plak dia kata saya berat sangat sebab tu keta mati, kalo dia naik sorang sempatlah sampai stesen minyak. Abang Im berat aku berat ideal la... pukui kang. Ada kena mengena eh? huhuhu
Moral of story: Isi minyak before dia blinking yaa...

No comments: