Wednesday, November 12, 2008

Saya dan Bakal Boyfriend Saya

Tadi masa khusyuk buat keja, saya dapat panggilan yang amat saya tunggu2... Inilah perbualan telefon itu...
Diana ayu selalu: Hello...
Salesman Proton: Hello, awak free bila ni? saya nak minta awak sain agreement semua...
Diana ayu selalu: Loan dah approve eh? hehe
Salesman Proton: Yelah, dah approve, awak nak cepat, saya cepatkan la untuk awak...
Diana ayu selalu: Oh... eh? Oke2... Saya kol bapa saya minta dia masukkan down payment
Salesman Proton: Aik, gaji dah cukup pun mnta dr bapa lg ye.. guna duit awak dah la.
Diana ayu selalu: Yelah, memanglah tapi bapa jd sponsor utk down payment, tiap2 bulan saya bayar what...
Salesman Proton: Okeylah... Bila awak boleh dtg nak sain semua particular ni? Ari ni boleh tak?
Diana ayu selalu: Ari ni tk boleh la. Saya kena tggu duit dr bapa. Esok tengah hari saya pegi.
Salesman Proton: Okey awak datang tengah hari.
Diana ayu selalu: Okey, jumpa esok k. Bye.

Akhirnya, saya akan dapat gak pose kat keta savvy metallic hitam yang saya nanti2kan... Nanti Ronda2 KL pakai spek hitam besor... Lalalalalalala

3 comments:

Anonymous said...

wah.. nanti boleh la saya ikut ronda2 dgn boypren baru awak..
dgn boypren saya.. awak da ikut ronda2.. hehehh

-ksireh-

saya suka macam ni... said...

hahahhaha... itulah pasal... walaupun boypren baru sy tu hitam tp sy tetap chentakan dia... lalalalal

saya suka macam ni... said...

hahahhaha... itulah pasal... walaupun boypren baru sy tu hitam tp sy tetap chenta... lalalalal