Tuesday, November 11, 2008

Saya dan Wayang

Yehaaa... Kawan-kawan semua nak cerita ni... Semalam kan saya pegi tengok wayang lagi... Minggu lepas pergi, minggu ni pun pergi lagi... wahahah saya amat gumbira tahap gaban... Minggu lepas sy tgk crita hero transformers main, Eagle Eye. best2. cerita pasal bila manusia terlalu bergantung pada komputer or robot. Komputer boleh bg arahan kat kita tau... ngeri roarrr...












Cerita minggu lepas

Semalam saya tengok cerita james bond. Cerita best tapi pendek sangat, tak puas tengok... huhuhuuh. Ini babak yang saya suka tengok...



Dia lari sangat laju nak tangkap orang jahat tu... lompat2 dah macam spiderman... yehaa...




Tengok wayang memang dapat menceriakan hari yee... yippiii

1 comment:

Anonymous said...

emm... smlm nak tgk wayang gak.. tapi tak jd..
takpe.. jumaat ni nak g tgk hana yori dango.. hahah.. kata pn peminat j-movie.. ahhah...
kena tgk tu dl baru leh tgk james bond.. best ke? ada banyak aksi2 ape? aksi lasak ke aksi ... ?wakakkakaka..

-ksireh-