Wednesday, November 19, 2008

Saya sudah maju... heheh

Kawan-kawan yang saya sukai... Nak buat pengumuman ni... Sila dengar ye... Balik keja makan nasi gureng usa.. pas2 solat maghrib. Abis je solat ati ni rasa nak buka laptop sebab nak try tgk internet dah boleh atau tak. Saya buka laptop... Windows is starting.. ok tunggu jap, lepas seminit cmtu kuar wallpaper novel four seasons in belgium. Dengan penuh bismillah, saya pun cuba la internet (dalam hati, kalo tk jadi gak mmang nk kenalah orang streamx tu). Tunggu punya tunggu, saya cuba tekan internet explorer, penuh berharap tak terkeluar perkataan window cannot been displayed... hehe.. tak lama pas tu kluar la yahoo search.. saya punyalah meloncat.. yeyeyeeyeyyeyeyeye yippiii... lepas ni dah boleh online kt umah. Saya semakin boleh update blog hari2 kalo ada pekara best dan tk best nk cerita... Kawan2 smua saya selalu melayan jika anda ingin ym ngan saya... yeehaaa... i like to move it betul