Wednesday, May 28, 2008

saya takot... ngeeee

Ini cerita yang kawan saya forwardkan ke emel saya... ngeri...

berhati-hati ketika membeli belah...
dan beli makan...
bukan atas jln raye je..
heee...

kat fud court klcc pon kene hati2...
de kdai yg menyajikan babi...
tapi xde signboard jadi kalau nk babi kne request..
eeeee.....gli den...
mane sy tau..??coz sy da terkene..
tersentap otak sekjp...
dkt kdai mee(mcm sizling)..sederet ngan wafel...
jgn r order mkn kat c2..
mase tu mmg xde org order kat c2..
so sy pon order r sbb tgk gamba cam sdp...
order mee bbq chicken..
yg memsknye n cashier pkai tudong..so xde r keraguan
sgt...
tgh tgu order yg da nk siap tu...,
dtg satu mamt cine order mee yg same ngan sy order...
mee bbq chicken..
n he bisik kat minah yg amik order tu "chicken tu tuka
dgn babi yee.."
haaa...
time tu r tersentap sgale urat saraf dlm bdn...
kembang tekak biler tgk mee sy yg da siap kat
kaunter...dgn muke slumber,amik jgk r mee tu coz da
byr...tp xde r mkn..amik buh kat meje lain..
huuuu...
pastu p order nasi lemak.. ;)
bgus jgk r mamat cine tu dtg kat c2..
kalu x..xtau pon yg kdai tu de jual babi..
mesti da mkn da mee tuu..
eee...
so hati2 ya wahai sahabat n saudara semuslim dgn
kuuu...
mcm2 da dperbuat n dperkaya dgn spesis non-halal ni..
smoge djauhkan dr mamakai n memknnyee...

3 comments:

zain aziz said...

mari kita ramai-ramai makan lalang..

Ney Joe said...

aku vegetarian

saya suka macam ni... said...

lalang oh lalang.. aku mau makan ko tapi umah aku tkde sabit nk tebas ko...uhuhu