Wednesday, May 21, 2008

saya sudah tewas...

saya baru pas makan nasik... kekenyangan sambil gosok2 perut pas makan nasik ngan lauk ayam tambah telur masin n dapat papadam free 7. hehehe heaven. alif sedang ketawa terbahak2 sebab rahsia saya dah pecah... uhuks... mulanya kuat gak la iman kan... kan... tapi Wani jiran sebelah saya tak habis2 menggoda saya... asal pandang kiri ja dia ngah makan, asal dia pandang saya ja dia tanya,
"Weh, hang tak mo makan ka?"
"Tak mau la... diet ni, konvo nak dekat da," sambil khusyuk tgk komputer ngan muka tkde perasaan...
"Laaa.... diet konon, pakai bengkung sudah."
"Cit, manyak duit aku, ang nak sponsor ka?" :) :)
"Otak lu."
"Dah tu...."

Itu time pagi ni. Ni sesi tengah hari pula time lunch...

"Wani, aku lapaq la, jom makan nasi."
"Hah? Serius ka ni?" reaksi tak leh caya...
"Betul la, lapaq ni. Jom la. Tapi aku tak mau makan banyak."
"Kita share mau?"
"Ok gak, jom...." Tersengih2 kalah kerang busuk.

Kesimpulannya, memang kenyang la hari ni sebab dapat makan nasi... I'm bloated...

3 comments:

alifstyle said...

Aku terus gelak.
Hahahahahaha!

Ney Joe said...

hahahha... tade maknanye lagi. sila makan lebih byk utk menghilangkan stress. ari ni aku bwk nasik gureng. maw?

saya suka macam ni... said...

maw2... mnta smbil mata tgk nasik gureng wani... heheheh