Thursday, May 22, 2008

Saya ketar2 nak konvo

Saya nak konvo ahad ni kat uitm shah alam. Fuihh lega abis gak on time kan walau terseksa 3 tahun.. hehehe. seronok memang seronok la sebab nak konvo tapi cuma ada hal yang menghantui pikiran saya yang serabut ni la kan... hal2 nya tertaip di bawah ini....

Syarat2 untuk Konvo Universiti Teknologi Mara:
  • Kain yang dipakai tidak boleh terbelah (kain saya beli memang belah jd time jalan tu memang pompuan melayu terakhir pun tewas la kan.
  • Kasut haruslah sekurang-kurangnya satu setengah inci ( yang ni la yang saya risau sangat ni... mana tak nya mana la pandai nak pakai kasut tinggi2 ni. kalau tinggi pun bleh pakai wedges ja. mau saya terjelepok lalu terpeluk Naib Canselor. kalo hensem best gak kan.. ahaks tapi kalo tak malu besar tu... simpang malaikat 44). phew...
  • Masa nak gi amik skrol tu ada peraturan2 yang kena ikut pula... kena tunduk la apa segala la... buatnya aku terlupa tak ke slek majlis tu... huhu takot...
  • dan ada lagi syarat2 hebat yang lain tp saya dah tk ada masa nak ingat sebab dah lambat.... nak balik dah...
Tak boleh ker kalo tkde syarat2 ni semua??? biarlah orang konvo dengan perasaan yang senang hati dan penuh gumbira... huhuhuh.. Hope semuanya berjalan lancar.

3 comments:

Ney Joe said...

kwn aku konvo pkai suar dengan baju batik. sumpah tade sapa pon perasan. dia pompan!

saya suka macam ni... said...

pas dah beli kain br dpt seru nk gtaw kan... tkpa2 dah abis pun azab aku... hehehe

Anonymous said...

Kain terbelah jugak sikit kat bawah. Camne?? Huhuu. Untuk konvo ni