Wednesday, May 21, 2008

hari kedua saya diet nasi... huhuhuhuuh


tahniah saya ucapkan pd diri sendiri (tulis sambil tepuk tangan sampai merah) kerana walaupun rasa cam sedikit lagi nak masuk zon icu tapi saya berjaya tak makan nasi selama 30 jam 30 minit dan 30 saat (balun je coz maths hampehs)... tadi kan saya gi la lepak ngan kawan2 kat restoran mamak. Nama restoran tu bidayah (takde niat nk bagi iklan free:)) rasa cam tergugat gak coz lauk2 dia punya bau sgt menusuk rongga hidung tp tetap saya tahan ngan belasah tosai satu... hukhukhuk lapar nasi... Sedikit info tentang nasi yang ditulis mengikut kesedapan hati saya:
  • sedap tapi cepat gemuk
  • sedap tapi makin mahal
  • sedap tapi tak cukup stok
  • sedap dan lazat
  • sedap dan mengenyangkan
Info tamat seperti di atas. Sebarang info amat digalakkan... hehehe

No comments: