Friday, June 6, 2008

saya silap cakap...

muka wani dah cam "devilina". marah-marah kat pintu sebab dah nak balik tapi jari saya tk mahu lepas2 dari keyboard lagi. Saya nak cakap td saya tersilap cakap. Situasi cam ni:
diana ayu selalu: Kak Ann, datang la rumah saya esok.
kak ann: Buat apa?
diana ayu selalu: saya nak masak nasi lemak. jom la.
kak ann: ko bungkus anta kat umah akak.
wan zu yang poyo: nanti ari isnin kak ann tak datang ofis amik mc.
kak ann: kenapa aku pengsan dua hari ke?
wanzu yang poyo: tak la, sebab kak ann makan nasi lemak diana.
diana ayu selalu: tak baik tau awak ni wanzu.. kesian bakal laki suami saya..
wani: tulis-tulis. (sambil hulurkan pen muka tak boleh blah)
wanzu yang poyo: hahaha... laki dia gay kot...
diana ayu selalu: (muka blushing)sob sob

Moral of the story: saya memang nak berlaki tapi belum ada jodoh dan tak mau gay...

1 comment:

YASPOWER said...

Great blog with nice photos.

For more info on technology and sports, pls refer to www.yasthirah.com

For more info on soccer, pls visit http://www.aptconnections.blogspot.com/