Thursday, June 12, 2008

saya makan abc ada roti... hehe

peristiwa ni dah lama terjadi tapi baru skarang sempat nak pose... keja banyak. peristiwa yang terjadi bermula begini....
ari tu gi la jenjalan ngan wani... kitaorang g umah akak dia kat subang. pas lepak dalam 2 jam cam tu la kan..akak wani ajak plak ktaorang gi tgk umah baru dia kt shah alam... abis tgk2 n jalan2 apa lagi perut dah mula menyanyi lagu keroncong untuk ana la kan... akak dia bw la ktaorang mkn kat satu kedai ni..(akak dia pun tk penah g, balun je la kan) saya ngan wani order la laksa satu share dua orang.. bleh tahan la rasanya... tapi yang nak di'highlight'kan kes abc...
diana ayu selalu: abang, nak order laksa satu n abc satu
pelayan tk ensem: ok.
beberapa minit kemudian...
pelayan tk ensem: abc siap.
diana ayu selalu: trima kasih.
baik sekarang masa untuk makan... saya memang suka abc sebab time study dulu slalu makan abc kat seksyen 2 harga 2 hengget setengah ada aiskrim n letak laici lagi... sedap!! tapi kali ini abc yang saya makan tak sedap. sebab apa tak sedap?? sebab dia tawar, sirap dia kurang, ais dia tak brapa hancur, dan yang paling pelik tahap gaban, abc dia ada roti.. yer ada roti gardenig ke high 5 tak sure la tapi ada ke patut letak roti cam tu dalam abc???? what a taste. Sila tengok gambar di bawah ye. roti terletak di sebelah kanan bahan yang ada di atas sudu...



Saya tkmo makan abc kat kedai tu dah...

5 comments:

Ney Joe said...

abc tasedap! lksa pon tasedap. semua tasedap. naseb baik org belanja. kalau x???

sEapUt "c@ said...

hahaha.. nak makan abc sedap kat seksyen 2 shah alam je la..

tapi memang lawak gak bile abc ade roti.. nseb bek tak taruk roti jhon.. hoho

saya suka macam ni... said...

tahu tkpe.. bebanyak terima kaseh la pada org yang banje tuh...

sEapUt "c@ said...

maafkan aku.. aku telah di tag dan secara otomatik aku menge"TAG" kamu pulak.. hoho...

Aku Insan Biasa said...

hi.. saje singgh.. btw.. ABC sec 2.. NO 1 ok. aku dah lame x mkn ABC kat sane...

btw.. ABC + roti... ape tu?!