Friday, April 10, 2009

Sibuk Ke Saya Ni?

Sibuk ke saya ni?

Bila kat keja saya rasa saya sangat sibuk... lari naik atas turun bawah terkejar sana sini... buat keja itu buat keja ni... tp oke sbb cepat je rs dah 5.45. time utk balik.... hooray

Bila kat rumah... balik je mandi2 terus ngadap komputer. ada projek nak disiapkan, deadline dh dekat keja tk siap2.nhuhuhu

Bila kat luar time cuti... Kring kring, Cik Diana saya ada tengok laman web bookcafe ni. saya minat nak belilah buku kat sini.. Owh boleh2 tkde masalah, nak beli buku apa tu? nak tak nak saya mesti layan juga. Duit tu...

Bila kat tempat makan... situasi di kedai mamak... Mamak, nescafe ais nipis satu. Datang terkocoh-kocoh sambil bawa air saya yang dah siap. Slrppp... tak nipis pun.. panggil dia lagi.. mamak tk nipis pun.. dia dtg ambil dan buat semula... Dah dapat, minum balik... tak sedap lagi... lantaklah aku datang sini nak bincang pasal keja.. Ok Kak Asma, Wani dan Kak Ann, kat mana kta berhenti tadi?

Bila kat blog ni... maaf ye blog bukan tk mahu tulis saya agak sibuk ya... harap anda faham... huhuhu

3 comments:

mugiwara said...

weh~
pm pun ada masa buat blog la...
ceh...najib kasi jd menteri apa ni. sampai sibok manjang~

ngeh ngeh ngeh~

saya suka macam ni... said...

mugiwara ko tk tahu ke najib dah wujudkan satu jabatan baru??? aku lah ketua kt jabatan baru tu... nak tahu apa jabatannya... tnggu dia umum bila bersara nnt... ahahahaha

Fyza d.Hana said...

jabatan ape agaknyer ye? haha..